Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМалиш, Антоніна Михайлівна
dc.date.accessioned2024-12-26T08:24:36Z
dc.date.available2024-12-26T08:24:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМалиш, А. (2024). Управління ринком туристичних послуг в умовах воєнних конфліктів. Бакалаврська робота, Географічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11281
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні основи управління туристичним ринком в кризових умовах, аналізуються практичні кейси з різних країн, що стикалися з подібними викликами. Дослідження включає аналіз стратегій кризового менеджменту, адаптації маркетингових підходів, впровадження нових стандартів безпеки та диверсифікації туристичних продуктів. Особлива увага приділяється ролі державних органів, міжнародних організацій та приватного сектора у відновленні туристичної галузі, формуванні стійких бізнес-моделей та підвищенні довіри туристів.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectвоєнні конфлікти, безпека туризму, сталість бізнес-моделей, конкурентні переваги, маркетингові стратегії, постконфліктне відновлення, відновлення інфраструктуриuk_UA
dc.titleУправління ринком туристичних послуг в умовах воєнних конфліктівuk_UA
dc.title.alternativeManagement of the Tourist Services Market in Conditions of Military Conflictsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу