БІЗНЕС-МОДЕЛІ В СОЦІАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ
View/ Open
Date
2017Author
Todoruk, Sergy
Nykyforak, Valentina
Melnyk, Oleg
Metadata
Show full item recordAbstract
Обґрунтовано необхідність активного використання соціального підприємництва для розв’язання соціально-економічних проблем суспільства. Визначено концепції бізнес-моделей соціального підприємництва, яка містить два елементи: операційну модель і ресурсну стратегію. Виділено елементи бізнес-моделі: ринкова орієнтація, мережа, гнучкість (усередині організації), географічна орієнтація й організаційна структура. Визначено типи соціального підприємництва шляхом класифікації бізнес-моделей, виявлено особливості функціонування різних типів соціального підприємництва. Описано такі компоненти стратегічної моделі: ціннісна пропозиція, споживчі сегменти, ключові ресурси, ключові види діяльності та операційної моделі, такі як ціннісна мережа, взаємодія із клієнтом, канали збуту, одержання прибутку. Досліджено специфіку функціонування соціальних підприємств через аналіз компонентів стратегічної та операційної бізнес-моделей.