Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГаркавенко, Ніна Власіївна
dc.date.accessioned2021-11-18T17:19:04Z
dc.date.available2021-11-18T17:19:04Z
dc.date.issued2021-10-06
dc.identifier.citationБеручи до уваги сьогоднішні тенденції швидкісного розвитку суспільства, система здобуття теперішньої вищої освіти побудована таким чином, що індивідуально-психологічні особливості учасників навчального процесу в ній фактично не враховуються. Звичайно, будь-які особистісні якості викладача, що негативно впливають на ефективність його фахової діяльності, практично не коректуються існуючими засобами.uk_UA
dc.identifier.issnISBN 978-617-527-256-5
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1625
dc.descriptionПсихологічні стани студентів, що виникають у процесів контролю їх знань викладачами – так звані «екзаменаційні стреси», передекзаменаційні фрустраційні стани тощо не беруться до уваги, не підлягають профілактиці.uk_UA
dc.description.abstractПсихологічні стани студентів, що виникають у процесів контролю їх знань викладачами – так звані «екзаменаційні стреси», передекзаменаційні фрустраційні стани тощо не беруться до уваги, не підлягають профілактиці.uk_UA
dc.description.sponsorshipГпркавенко Нінаuk_UA
dc.publisherКиїв: ІСПП НАПН України,uk_UA
dc.subjectЕкзаменаційний стрес, тривожність, фрустраційний стрес, профілактика стресуuk_UA
dc.titleЕкзаменаційний стрес у студентів ЗВО та особливості його прояву у навчальному процесіuk_UA
dc.title.alternativeЕкзаменаційний стрес у студентів ЗВО та особливості його прояву у навчальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу