dc.contributor.author | Романів, Людмила Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T10:11:53Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T10:11:53Z | |
dc.date.issued | 2021-03 | |
dc.identifier.isbn | ISBN - 978-1-63732-134-8 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/167 | |
dc.description.abstract | Освітній процес у сучасному вищому навчальному закладі (ВНЗ) зорієнтований на гармонійне поєднання професійної підготовки висококваліфікованого фахівця та високодуховної, морально свідомої, всебічно розвиненої особистості. Метою підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ВНЗ є формування у них сукупності компетентностей, що забезпечують готовність до майбутньої професійній діяльності. Важливим аспектом освітнього процесу у ВНЗ є не лише його активність і динамічність, а й те, що він має розвивати у майбутніх учителів фізичного виховання незалежне креативне мислення, власні погляди на вдосконалення своєї професійної діяльності, на розкриття творчих здібностей, уміння самостійно сприймати знання, аналізувати зміни в сучасному соціумі, сприяти виробленню власної педагогічної позиції. Для цього сучасним ВНЗ потрібне кадрове забезпечення, спроможне науково обґрунтовано та методично грамотно управляти процесом професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання [1; 6], що зумовлює потребу одночасного розгляду проблеми підготовки нового покоління викладачів вищої школи у галузі фізичної культури та спорту. | uk_UA |
dc.publisher | The XIII International Science Conference «Development of modern science: theory, methodology, practice», March 18 – 19, 2021, Madrid, Spain | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | PEDAGOGICAL SCIENCES; | |
dc.subject | педагогічна майстерність, компетентнісна зорієнтованість вчителя, освітній процес | uk_UA |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |