Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманів, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned2021-07-05T10:11:53Z
dc.date.available2021-07-05T10:11:53Z
dc.date.issued2021-03
dc.identifier.isbnISBN - 978-1-63732-134-8
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/167
dc.description.abstractОсвітній процес у сучасному вищому навчальному закладі (ВНЗ) зорієнтований на гармонійне поєднання професійної підготовки висококваліфікованого фахівця та високодуховної, морально свідомої, всебічно розвиненої особистості. Метою підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ВНЗ є формування у них сукупності компетентностей, що забезпечують готовність до майбутньої професійній діяльності. Важливим аспектом освітнього процесу у ВНЗ є не лише його активність і динамічність, а й те, що він має розвивати у майбутніх учителів фізичного виховання незалежне креативне мислення, власні погляди на вдосконалення своєї професійної діяльності, на розкриття творчих здібностей, уміння самостійно сприймати знання, аналізувати зміни в сучасному соціумі, сприяти виробленню власної педагогічної позиції. Для цього сучасним ВНЗ потрібне кадрове забезпечення, спроможне науково обґрунтовано та методично грамотно управляти процесом професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання [1; 6], що зумовлює потребу одночасного розгляду проблеми підготовки нового покоління викладачів вищої школи у галузі фізичної культури та спорту.uk_UA
dc.publisherThe XIII International Science Conference «Development of modern science: theory, methodology, practice», March 18 – 19, 2021, Madrid, Spainuk_UA
dc.relation.ispartofseriesPEDAGOGICAL SCIENCES;
dc.subjectпедагогічна майстерність, компетентнісна зорієнтованість вчителя, освітній процесuk_UA
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу