dc.contributor.author | Романів, Людмила Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T10:33:54Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T10:33:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/171 | |
dc.description.abstract | Поширення порушень постави серед молодших школярів досягає більше ніж 60%, причому приблизно в однаковому співвідношенні як у хлопчиків, так і у дівчаток [2]. Порушення постави тісно корелюють із низькими показниками фізичної підготовки, фізичного розвитку та низкою функціональних показників. При порушеннях опорно-рухового апарату і травмах хребта порушується ритм дихання. Більшість учнів утримується від глибокого дихання та від усіх рухів, які йому сприяють [1]. Зазвичай причиною такого обмеження є біль, що з'являються під час руху. Саме тому на заняттях необхідно приділити особливу увагу вправам на дихання. | uk_UA |
dc.publisher | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, приурочена Всесвітньому дню науки «ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНА РУХОВА АКТИВНІСТЬ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | РОЗДІЛ 4. ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ У ПРОГРАМАХ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ТА ЕРГОТЕРАПІЇ; | |
dc.subject | вади постави, порушення опорно-рухового апарату, рухова активність школярів | uk_UA |
dc.title | Особливості виконання рухової активності школярів із захворюваннями опорно-рухового апарату | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |