Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманів, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned2021-07-05T10:33:54Z
dc.date.available2021-07-05T10:33:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/171
dc.description.abstractПоширення порушень постави серед молодших школярів досягає більше ніж 60%, причому приблизно в однаковому співвідношенні як у хлопчиків, так і у дівчаток [2]. Порушення постави тісно корелюють із низькими показниками фізичної підготовки, фізичного розвитку та низкою функціональних показників. При порушеннях опорно-рухового апарату і травмах хребта порушується ритм дихання. Більшість учнів утримується від глибокого дихання та від усіх рухів, які йому сприяють [1]. Зазвичай причиною такого обмеження є біль, що з'являються під час руху. Саме тому на заняттях необхідно приділити особливу увагу вправам на дихання.uk_UA
dc.publisherМіжнародна науково-практична інтернет-конференція, приурочена Всесвітньому дню науки «ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНА РУХОВА АКТИВНІСТЬ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesРОЗДІЛ 4. ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ У ПРОГРАМАХ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ТА ЕРГОТЕРАПІЇ;
dc.subjectвади постави, порушення опорно-рухового апарату, рухова активність школярівuk_UA
dc.titleОсобливості виконання рухової активності школярів із захворюваннями опорно-рухового апаратуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу