Show simple item record

dc.contributor.authorKarmaliuk, Sergii
dc.date.accessioned2021-11-19T19:04:59Z
dc.date.available2021-11-19T19:04:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКармалюк С.П. Особливості контролю якості та ефективності надання соціальних послуг в об’єднаних територіальних громадах. Релігія та Соціум. 2020. № 3-4 (39-40). С.29 – 35.uk_UA
dc.identifier.issn2224-0306
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1794
dc.description.abstractСпираючись на аналіз нормативно – законодавчих актів та враховуючи актуальність проблеми, в даній статті зроблено спробу виокремити ключові особливості щодо контролю якості, та особливо ефективності, надання соціальних послуг в об’єднаних територіальних громадах (далі - ОТГ). Зокрема в дослідженні йдеться про те, що до сьогодні не розроблено вичерпну й несуперечливу систему вимірювання якості соціальних послуг, при цьому наявні суттєві протиріччя серед наукових шкіл, щодо розуміння суті якості послуг, розкриті їх структури, а також в трактуванні механізмів, що забезпечують найвищі якісні показники. Автор звертає увагу на парадоксальність ситуації, що виникає внаслідок подібного дисбалансу. В процесі дослідження даної проблематики, ми намагалися проаналізувати «Методичні рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», які були затвердженні наказом Міністерства соціальної політики України в 2013 р., а також визначити позитивні та негативні сторони «Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», затвердженого Постановою Кабінетну Монстрів України в 2020 р. Також розглянуто необхідність впровадження стандартів серії ISO 9001: 2001 в органах соціального захисту населення України. Based on the analysis of regulations and taking into account the urgency of the problem, this article attempts to identify key features of quality control, and especially the effectiveness of the provision of social services in the united territorial communities. In particular, the study states that to date no comprehensive and consistent system for measuring the quality of social services has been developed, with significant contradictions among scientific schools regarding the understanding of the quality of services, their structures, and the interpretation of mechanisms that provide the highest quality indications. The author pay attention to the paradoxical situation that arising as a result of such an imbalance. In the process of researching this issue, we tried to analyze the "Guidelines for monitoring and evaluating the quality of social services", which were approved by order of the Ministry of Social Policy of Ukraine in 2013, as well as identify the pros and cons of monitoring the quality and quality assessment. social services ", approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine in 2020. The necessity of introduction of ISO 9001: 2001 series standards in social protection bodies of the population of Ukraine is also considered.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та соціальної роботиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectсоціальні послугиuk_UA
dc.subjectякість соціальних послугuk_UA
dc.subjectефективність соціальних послугuk_UA
dc.subjectоб’єднані територіальні громадиuk_UA
dc.subjectмоніторинг надання та оцінки якості соціальних послугuk_UA
dc.subjectquality of social servicesuk_UA
dc.subjectsocial servicesuk_UA
dc.subjectefficiency of social servicesuk_UA
dc.subjectunited territorial communitiesuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF QUALITY CONTROL AND EFFICIENCY OF PROVISION OF SOCIAL SERVICES IN THE UNITED TERRITORIAL COMMUNITIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record