Економічний факультет: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 1685
-
Сучасні фінансові інструменти розвитку громад
(2024-05-29)висвітлено основні фінансові інструменти розвитку територіальних громад, їх забезпечення та реалізація в сучасних складних умовах -
Джерела формування фінансових ресурсів сільськогосподарських підприємств України в умовах воєнного стану
(Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельноекономічного університету, 2024) -
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В АНАЛІЗІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РИТЕЙЛУ
(ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu, 2024-03-12) -
ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ
(Baltija Publishing, 2024-04-05) -
МЕТОДОЛОГІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ: ЗМІНИ В СУЧАСНІЙ ПАРАДИГМІ
(ScientificWorld-NetAkhatAV, 2024-02-28) -
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК РІЗНОВИД ЕКОНОМІЧНОГО РЕСУРСУ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В МАРКЕТИНГУ
(ЛНТУ, 2024-05-24) -
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА СУЧАСНЕ СВІТОСПРИЙНЯТТЯ
(Baltija Publishing, 2024-05-30) -
ЦИФРОВІЗАЦІЯ Й ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
(Baltija Publishing, 2024-05-17) -
Strengthening the relationship between digitalization and the national smart economy model for implementation of the strategy of innovative development
(Financial and credit activity-problems of theory and practice, 2023-08-10)Modern economy development is inseparably concerned with the use of the most mod-ern and advanced information technologies. Therefore, scientists’ attention in terms of the issues of digitalisation and innovative ... -
Benchmarking in the logistics management system of Ukrainian enterprises
(Amazonia Investiga, 2023-07-30)The relevance of this study is manifested in the need of Ukrainian logistics companies to effectively manage and increase their competitiveness. Establishing benchmark enterprises and applying benchmarking allows identifying ... -
ЦІНОУТВОРЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ
(Видавничий дім «Гельветика», 2024)Необхідність пошуку нових теоретичних підходів до ціноутворення, як ключової сфери комплексу маркетингу підприємства зумовлює тематику даної статті. Її центральна ідея – формування ціни, орієнтованої на маркетинг. У ... -
Activities of Digital Platforms on the Basis of Clusterization and Innovative Development Strategies in the Conditions of European Integration
(2023)The purpose of the scientific research is to present the features of the work of digital platforms based on clustering as a foundation on which the gradual formation of smart production and industry is built and to find ... -
МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ
(Виданичий дім "Гельветика", 2024-02)Формування товарної політики потребує різнобічного маркетингового аналізу, оскільки воно охоплює різноманітні аспекти з різних позицій та вирішує низку завдань. У статті визначено цілі та завдання маркетингового аналізу ... -
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ІМПЕРАТИВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
(Видавничий дім «Гельветика», 2024-04)Мета статті полягає в аналізі змісту поняття «академічна доброчесність» та практиці її застосування в Україні та країнах ЄС. Методика дослідження включає аналіз законодавчих норм, спрямованих на утворення академічної ... -
ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ
(Видавничий дім «Гельветика», 2024-06)У сучасних ринкових умовах багато підприємств переконані, що рішення щодо ціноутворення мають бути під пильним контролем вищого керівництва, оскільки від їх правильного застосування залежать численні аспекти виробничої ... -
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2024)Навчальний посібник спрямований на формування у здобувачів певної системи знань з теоретичних основ науки, методологічних характеристик, інструментів і параметрів наукових і прикладних досліджень, розуміння процесів ... -
Організаційний механізм управління відходами аграрного сектору в умовах еколого-економічного зростання
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2024-11-05)Дисертаційна робота присвячена дослідженню та розробці теоретикометодологічних підходів, методичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення механізму управління відходами виробництва продукції сільського ... -
COMMUNICATION COMPONENT IN THE FORMATION OF THE IMAGE OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS BASED ON A MARKETING APPROACH
(2023-11)The work examines the communication component in the formation of the image of higher education institutions. The variety of approaches to defining the "marketing of educational services" category is summarized. The marketing ... -
Роль маркетингу у розвитку екосистеми закладів вищої освіти
(2024)У статті розглянуто роль маркетингу у розвитку екосистеми закладів вищої освіти. Відзначено, що система освіти набуває рис екосистеми, яка включає учасників, елементи, взаємозв’язки, взаємовідносини, точки контакту, методики, ... -
Маркетингові технології формування іміджу та укріплення бренду закладів вищої освіти
(2024)Постановка проблеми. Актуальність статті визначається роллю спеціальних технологій маркетингу, які стосуються різноманітних аспектів функціонування та розвитку закладів вищої освіти, серед яких комунікації, імідж, репутація ...