Економічний факультет: Recent submissions
Now showing items 701-720 of 1691
-
Accounting for the reproduction of forest resources of Ukraine during and after wartime
(Journal of Innovations and Sustainability, 2022)The purposeof the article is the formation of theoretical foundations for the development of accounting in forestry enterprises in response to the challenges of the concept of sustainable development, in ... -
Аспекти адміністрування, обліку та аналізу операцій з підакцизними товарами
(Ефективна економіка, 2022-12)Стаття присвячена дослідженню сутності акцизного податку, його ролі у фіскальній системі країни, особливостей його справляння згідно норм чинного податкового законодавства, аналізу його функцій. Розглянуто питання ... -
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРА «ЧЕРНІВЦІ НАВЧАЮТЬСЯ» ЯК ЕЛЕМЕНТУ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ
(Черкаський державний технологічний університет, 2022)У статті обґрунтовано пілотний поєкт створення освітньо-професійного кластера «Чернівці навчаються» як одного з необхідних елементів концептуальної трансформації регіональної освітньої мережі та соціально-економічного ... -
УРАХУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ТА ВИКЛИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ФОРМУВАННІ НАПРЯМКІВ ІВЕНТ-АКТИВНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ, МІСТ ТА ТЕРИТОРІЙ
(Черкаський державний технологічний університет, 2022)У статті узагальнено тенденції та окремі виклики маркетингового середовища, які визначають кон’юнктуру ринку івентів. Розглянуто основні економічні та соціальні ефекти, які формує івент- індустрія для економіки ... -
МІСЦЕ FASHION-ІНДУСТРІЇ В СТРУКТУРІ КРЕАТИВНИХ СТУДІЙ
(Вісник Хмельницького національного університету, 2022-03)В статті досліджено роль та місце fashion-індустрії в структурі креативних індустрій, які сьогодні є одними з найбільш зростаючих секторів економіки, джерелом створення доданої вартості та нових робочих місць шляхом ... -
Проблеми формування та використання бренда українськими підприємствами
(Чернівецький нац. ун-т, 2018)The report raises topical issues related to the need for the formation and effective use of the brand as one of the most progressive marketing tools for improving competitiveness. The authors also identify the main problems ... -
Internet advertising as an important tool for business development
(MAGNANIMITAS, 2022)The relevance of the research topic lies in improving the quality of entrepreneurial activity in the conditions of an uncertain environment and geopolitical challenges. The importance of developing a high-quality enterprise ... -
Маркетингові дослідження ринку морозива
(Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича, 2022)В роботі досліджено та згруповано фактори впливу на купівельну поведінку споживачів морозива, проведено сегментування ринку за такими ознаками, як: географічні, демографічні, сімейний стан, психографічні, соціально-економічні, ... -
Формування стратегії соціально-економічного розвитку підприємницьких структур в Україні
(Українська академія друкарства, 2022-11-24)До збірника увійшли матеріали роботи (тези доповідей), надані згідно з вимогами, що були заявлені на конференцію. Для учнівської та студентської молоді, аспірантів, здобувачів, науковців, викладачів вузів, державних ... -
МІСЦЕВІ ФІНАНСИ. Завдання для підготовки до семінарських та практичних занять
(Чернівецький національний університет, 2022)Видання містить типову програму, питання для підготовки до семінарських занять та самостійної підготовки, практичні завдання, глосарій, тестові завдання, згруповані за навчальними елементами. Окремо наведені питання для ... -
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНСТИТУЦІЙНІ ПРАКТИКИ ПОСИЛЕННЯ РОЛІ СЕЛЯНСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ У ПРОДОВОЛЬЧОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НАСЕЛЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
(2022)Визначено актуальність та інституційне значення селянських господарств у продовольчому забезпе- ченні населення у складних сучасних умовах на основі наукових позицій, організаційних засад та оцінки внеску цієї форми ... -
DEVELOPMENT OF THE OUTPLACEMENT SYSTEM AS AN INNOATIVE METHOD OF HR TECHNOLOGIES
(Izdevniecība “Baltija Publishing” Valdeķu iela 62 - 156, Rīga, LV-1058, 2022-12)In the conditions of an economic crisis, when production volumes decrease and, as a result, the profit of enterprises decreases, the problem of reducing the number of personnel becomes quite acute. But when dismissing his ... -
Аутплейсмент персоналу як необхідний елемент кадрової політики
(ТОВ ВД «Гельветика» 73034, Україна, м. Херсон, вул. Паровозна, буд. 46-А Тел.: +38 (0552) 39-95-80 e-mail: mailbox@helvetica.com.ua, 2021-01)The article considers the essence of outplacement as a necessary element of personnel policy. The urgency of this issue arose acutely in a pandemic that has spread around the world, causing a global crisis. Businesses lay ... -
Маркетингова товарна політика: сутність та необхідність аналізу
(Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б., 2023-02-06) -
Сучасний стан інвестиційної діяльності в Україні: вітчизняний та міжнародний аспекти
(Видавничий дім «Гельветика», 2022)Стаття присвячена дослідженню сучасного стану інвестиційної діяльності в Україні, розглянуто вітчизняний та міжнародний її аспекти. Визначено основні проблеми та способи їх вирішення у сфері інвестування. Встановлено ... -
Analysis of regulatory policy in the context of sustainable development of eastern european countries
(2022-11-30)The purpose of the article is to study the peculiarities of the implementation of regulatory policy on the example of Eastern European countries in the context of sustainable development. The methodological basis of the ... -
ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ ПРИ РОЗРОБЦІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
(The Jan Kochanowski University, 2022-02-04) -
ФІНАНСОВИЙ МАРКЕТИНГ У СУЧАСНИХ УМОВАХ: ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2022-05-12)