Показати скорочений опис матеріалу
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
dc.contributor.author | Романюк, Світлана | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T07:33:46Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T07:33:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Романюк Світлана Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в новій українській школі. / Фахова підготовка вчителя початкової школи в умовах Нової української школи: колективна монографія / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими, О.В. Ковальчук, С.З. Романюк. Київ: Міленіум, 2021. с.175-185. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2080 | |
dc.description.abstract | The growth of the role and importance of pedagogical education in the preparation of a modern primary school teacher for the New Ukrainian School is substantiated. Discovered goal and task, substance and content, means of implementing a competent approach in the educational process of higher education institutions, which ensure the formation of the personnel potential of the primary school, have been revealed. It is characterized by the pedagogical competence of the expert and his professional functions in the future. There are specific problems with the working of the discharge chambers and specific ways to solve them. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Міленіум. | uk_UA |
dc.subject | the competent approach, the new Ukrainian school, the primary teacher, professional competence, pedagogical education, the education process, the modernization of education, the key competences, pedagogical activity. | uk_UA |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету