Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Світлана
dc.date.accessioned2021-11-22T07:49:47Z
dc.date.available2021-11-22T07:49:47Z
dc.date.issued2021-01
dc.identifier.citationСвітлана Романюк. Сучасні тенденції підготовки вчителя в українському зарубіжжі. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2021. – Вип. 23. С.195-210uk_UA
dc.identifier.issn2226-4051; 2616-6631
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2083
dc.description.abstractУ статті аналізуються модернізаційні процеси в сучасній системі освіти України, насамперед у формуванні її педагогічного потенціалу. Обґрунтовано доцільність використання в цій сфері досягнень зарубіжних держав, у яких проживають українці. Доведено, що найбільш вагомий досвід у підготовці педагогічних кадрів для системи українського шкільництва в діаспорі напрацьовано в Канаді. Тут її здійснюють університети і університетські коледжі. Проаналізовано особливості підготовки вчителів українознавчих дисциплін у Альбертському, Саскачеванському й Торонтському університетах та забезпечення їх подальшого професійного зростання громадськими організаціями канадських українців. Виокремлено ті ідеї зарубіжного досвіду, які доцільно творчо впроваджувати в діяльність закладів вищої педагогічної освіти в Українській державі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв-Полтаваuk_UA
dc.subjectмодернізація системи педагогічної освіти в Україні, зарубіжний досвід підготовки педагогічних кадрівuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНСЬКОМУ ЗАРУБІЖЖІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу