Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧуйко, Галина
dc.contributor.authorТритенко, Інна
dc.date.accessioned2021-11-22T09:12:36Z
dc.date.available2021-11-22T09:12:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЧуйко Г., Тритенко І. Особливості сугестивного впливу в соціальних мережах. Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки: Збірник тез І Міжнародної наукової конференції присвяченої 35 роковинам аварії на ЧАЕС, 22-23 квітня 2021 р. / Упорядники: А.А. Криськов, В.В. Вишньовський та Н.В. Габрусєва. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2021. 168 с. C.133-135. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34867 ISBN 978-617-7875-14-6uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7875-14-6
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2093
dc.description.abstractСугестивний вплив найбільш ефективно здійснюється серед тих мережевих співтовариств, де інтерактивні відносини налаштовані на довіру, симпатію, співчуття й розуміння, що знижує рівень критичності в сприйнятті інформації. В період стрімкого розвитку та удосконалення інформаційних технологій важко не піддатися впливу. Живучи в епоху постправди завжди необхідно бути обережним з тією інформацією, якою ми оперуємо та якій довіряємо, оскільки в Інтернеті блогери та інфлюєнсери не несуть ніякої відповідальності за той контент, який публікують, саме тому відчуття власної безкарності і допомагає поширенню маніпулятивних повідомлень у мережі.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль: ФОП Паляниця В. А.uk_UA
dc.subjectінформаційний вплив, навіювання, соціальні мережі, маніпуляціяuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ СУГЕСТИВНОГО ВПЛИВУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу