ПІДВИЩЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
View/ Open
Date
2021Author
Медвідь, Анжела
Прекурат, Олег
Jacob, Mihai-Radu
Metadata
Show full item recordAbstract
Основою індивідуального розвитку дитини є рухова активність. Аналіз освітніх програм та наукової літератури, вивчення досвіду роботи педагогів, учителів фізичної культури свідчить про те, що малорухливий спосіб життя негативно впливає на функціонування багатьох систем організму та стан опорно-рухового апарату. Проблема формування мотивації до підвищення рухової активності учнів початкових класів зумовлена як вимогами нормативно-правових документів так й орієнтацією змісту чинних програм на рухову активність із загальнорозвиваючою спрямованістю. Викликають стурбованість дані, які переконливо доводять, що гіпокінезія є однією з причин різноманітних відхилень у фізичному розвитку та стані здоров’я шкільної молоді, яка посилюється у школярів молодших класів з кожним роком навчання.