ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ І ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РЕЖИМУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНИЙ ТА ПОЗАНАВЧАЛЬНИЙ ЧАС
View/ Open
Date
2020Author
Байдюк, Микола
Маланій, В.
Кузнецова, Н
Тодераш, В.
Metadata
Show full item recordAbstract
Однією з головних умов повноцінного виховання та розвитку особистості молодшого школяра на етапі навчання в школі є
правильно організоване фізичне виховання. У сучасних умовах значно зростає значення раціонально організованої рухової діяльності дітей початкової школи для збереження та зміцнення їхнього здоров’я, розвитку рухових здібностей, виховання фізичних та морально-вольових якостей. Натепер добре відомий позитивний вплив оптимально організованої рухової активності на фізичне та психічне здоров’я дитини. Раціонально організований руховий режим, який задовольняє природну потребу організму дітей у рухах та забезпечує активний відпочинок учнів, є важливим фактором поліпшення здоров’я та ефективним способом підвищення розумової та фізичної працездатності молодших школярів. Оптимально організована рухова активність дітей у шкільних та сімейних умовах із використанням різних форм фізичних вправ
допомагає усунути перевантаження учнів, запобігти втомі та відновити їхню працездатність. Одне з найважливіших завдань фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку – зміцнення здоров’я та зниження захворюваності. Рухова активність – життєво важлива біологічна потреба, важливий фактор росту та розвитку організму дітей молодшого шкільного віку. Серед багатьох факторів (гігієнічних, соціально-економічних, демографічних, культурних, природних), які
впливають на здоров’я дітей, за інтенсивністю впливу важливе місце посідає раціонально організоване фізичне виховання та впорядкований режим дня, що передбачає правильне чергування різних видів діяльності та відпочинку.
Фізичне виховання молодших школярів є початковим етапом формування життєво важливих рухових навичок, розвитку
рухових та координаційних здібностей, виховання фізичних та морально-вольових якостей. Йому належить одне з провідних місць у системі навчально-виховної роботи, оскільки це сприяє розвитку рухової сфери, підвищенню розумової та фізичної працездатності дітей [2].