Show simple item record

dc.contributor.authorБайдюк, Микола
dc.contributor.authorМаланій, В.
dc.contributor.authorКузнецова, Н
dc.contributor.authorТодераш, В.
dc.date.accessioned2021-07-06T11:17:51Z
dc.date.available2021-07-06T11:17:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПедагогічні умови і вимоги до організації режиму рухової активності молодших школярів у навчальний та позанавчальний час. М. Байдюк, В. Маланій, Н. Кузнецова, В. Тодераш. Інноваційна педагогіка. 2020.uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/213
dc.description.abstractОднією з головних умов повноцінного виховання та розвитку особистості молодшого школяра на етапі навчання в школі є правильно організоване фізичне виховання. У сучасних умовах значно зростає значення раціонально організованої рухової діяльності дітей початкової школи для збереження та зміцнення їхнього здоров’я, розвитку рухових здібностей, виховання фізичних та морально-вольових якостей. Натепер добре відомий позитивний вплив оптимально організованої рухової активності на фізичне та психічне здоров’я дитини. Раціонально організований руховий режим, який задовольняє природну потребу організму дітей у рухах та забезпечує активний відпочинок учнів, є важливим фактором поліпшення здоров’я та ефективним способом підвищення розумової та фізичної працездатності молодших школярів. Оптимально організована рухова активність дітей у шкільних та сімейних умовах із використанням різних форм фізичних вправ допомагає усунути перевантаження учнів, запобігти втомі та відновити їхню працездатність. Одне з найважливіших завдань фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку – зміцнення здоров’я та зниження захворюваності. Рухова активність – життєво важлива біологічна потреба, важливий фактор росту та розвитку організму дітей молодшого шкільного віку. Серед багатьох факторів (гігієнічних, соціально-економічних, демографічних, культурних, природних), які впливають на здоров’я дітей, за інтенсивністю впливу важливе місце посідає раціонально організоване фізичне виховання та впорядкований режим дня, що передбачає правильне чергування різних видів діяльності та відпочинку. Фізичне виховання молодших школярів є початковим етапом формування життєво важливих рухових навичок, розвитку рухових та координаційних здібностей, виховання фізичних та морально-вольових якостей. Йому належить одне з провідних місць у системі навчально-виховної роботи, оскільки це сприяє розвитку рухової сфери, підвищенню розумової та фізичної працездатності дітей [2].uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови, організація, руховий режим, рухова активність, молодші школярі, позаурочний час.uk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ І ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РЕЖИМУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНИЙ ТА ПОЗАНАВЧАЛЬНИЙ ЧАСuk_UA
dc.title.alternativePEDAGOGICAL CONDITIONS AND REQUIREMENTS FOR ORGANIZATION OF MOTOR ACTIVITIES FOR SCHOOLCHILDREN IN EDUCATION AND AFTER-SCHOOL TIMEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record