Показати скорочений опис матеріалу
Особливості емоційної обізнаності в юнацькому віці (на прикладі студентів різних спеціальностей)
dc.contributor.author | Heisonyuk, Natalie | |
dc.contributor.author | Зелінська, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T13:12:44Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T13:12:44Z | |
dc.date.issued | 2021-10-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-617-527-256-5 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2157 | |
dc.description.abstract | Здобуття освіти та відповідного фаху традиційно вважається однією з важливих задач особистісного становлення особистості в юнацькому віці, відтак, особа постає перед необхідністю не лише інтеграції власних ідентичностей та реалізації власного потенціалу у міжособистісних взаємодіях, але й якомога реалістичніше оцінити власні здібності, інтереси та зацікавлення, щоб обрати свій майбутній фах і не розчаруватися в ньому. Попри скерованість усіх трьох груп респондентів на взаємодію у сфері “людина-людина”, студенти технічного спрямування мають менше можливостей для формування рівня емоційної компетентності, оскільки у них емоційна компетентність впливає лише на сферу приватних взаємодій. У студентів-тренерів помірний рівень емоційної обізнаності пов’язаний з досить високим рівнем критичного мислення, але також показує, що низький рівень критичного мислення пов’язаний з низьким рівнем емоційної обізнаності. Можемо також відзначити, що наразі для студентів-тренерів їхня емоційна обізнаність є більш важливою не як складова професійної реалізації, а лише як складова емоційного інтелектуальна, тобто є більш акцентованою на особистій реалізації. Натомість у студентів-психологів емоційна обізнаність цілком очікувано пов’язана не лише з емоційним інтелектом, але також і з соціальним інтелектом та інтернальністю у виробничій сфері. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІСПП НАПН України | uk_UA |
dc.subject | емоційна обізнаність, емоційна компетентність, юнацький вік, soft skills | uk_UA |
dc.title | Особливості емоційної обізнаності в юнацькому віці (на прикладі студентів різних спеціальностей) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету