Показати скорочений опис матеріалу
Завдання здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школі
dc.contributor.author | Бигар, Ганна | |
dc.contributor.author | Чуньківська, Іванна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T10:13:55Z | |
dc.date.available | 2021-11-23T10:13:55Z | |
dc.date.issued | 2021-04-20 | |
dc.identifier.citation | Бигар Ганна, Чуньківська Іванна. Завдання здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школі. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С. 247-248. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2311 | |
dc.description.abstract | Одним з пріоритетних завдань нового етапу реформи системи освіти стає збереження і зміцнення здоров‘я школяра. Головне завдання в цій ситуації – зберегти здоров‘я дитини і навчити її поводитися так, щоб дії школяра не завдавали шкоди власному здоров‘ю. Це завдання практично цілком лягає на школу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет | uk_UA |
dc.subject | здоров‘язбережувальне середовище, здоров‘я | uk_UA |
dc.title | Завдання здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету