Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБигар, Ганна
dc.contributor.authorЧуньківська, Іванна
dc.date.accessioned2021-11-23T10:13:55Z
dc.date.available2021-11-23T10:13:55Z
dc.date.issued2021-04-20
dc.identifier.citationБигар Ганна, Чуньківська Іванна. Завдання здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школі. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С. 247-248.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2311
dc.description.abstractОдним з пріоритетних завдань нового етапу реформи системи освіти стає збереження і зміцнення здоров‘я школяра. Головне завдання в цій ситуації – зберегти здоров‘я дитини і навчити її поводитися так, щоб дії школяра не завдавали шкоди власному здоров‘ю. Це завдання практично цілком лягає на школу.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університетuk_UA
dc.subjectздоров‘язбережувальне середовище, здоров‘яuk_UA
dc.titleЗавдання здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу