Мотивація формування культури здоров’ябереження у студентів на засадах міждисциплінарної інтеграції
Abstract
Мета. З’ясувати ефективність мотивації студентів до формування культури здоров’язбереження на засадах міждисциплінарної інтеграції. Методи. Для вирішення поставлених завдань був використаний аналіз, узагальнення науково-методичної літератури, анкетування, тести. В дослідженні брали
участь 208 студентів та викладачі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
Дослідження проводилось у два етапи. Констатувальний етап експериментального дослідження полягав у діагностику мотивації студентів. Результати визначали як сформованість мотиваційно-світоглядного компонента культури здоров’язбереження. На другому етапі проводився формувальний педагогічний експеримент під час якого експериментальній групі була реалізована авторська методика
формування культури здоров’язбереження. Результати. Встановлено, що використання міждисциплінарної інтеграції при вивченні філософії, історії української культури, безпеки життєдіяльності та
фізичного виховання позитивно вплинуло на рівень культури здоров’язбереження студентів. Зокрема,
27,9% студентів досягли високого рівня культури здоров’язбереження, 38,3% – достатнього, 30,2% –
задовільного, 3,4% мали низький та середній рівні. Висновок. Формування культури здоров’язбереження
устудентів необхідно здійснювати на засадах міждисциплінарної інтеграції.