Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЦюпак, Юрій
dc.contributor.authorЦюпак, Тетяна
dc.contributor.authorВаскан, Іван
dc.contributor.authorЦюпак, Юрій
dc.contributor.authorShvai, Oleksandr
dc.contributor.authorГнітецький, Євгеній
dc.date.accessioned2021-07-09T08:38:40Z
dc.date.available2021-07-09T08:38:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЦюпак Ю. Цюпак Т., Цюпак Ю. Швая О., Васкан І., Гнітецький Л. Рухова активність у структурі мотиваційно-ціннісних орієнтацій підлітків. Фізичне виховання, спорт ікультура здоров’я у сучасному суспільстві. журнал Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки . Луцьк 2019. №2(46). С.48-55uk_UA
dc.identifier.issn2220-7481
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/242
dc.descriptionImportant and inalienable factor of a healthy way of life of schoolchildren is the proper level of motor activity. The results of scientific research show that in adolescents of general educational institutions there is a decrease in motor activity. This leads to the creation of a health-preserving educational environment and the development of motivational means for involving students in systematic physical exercises. The Purpose of the Studyis to study the state of formation of motivational-value orientations for motor activity in adolescents. Material and Methods of Research.The research was attended by adolescents of general education institutions number 9, 11, 26, Lutsk. In order to determine the level of the state of formation of motivational-value orientations for motor activity, we conducted a questionnaire. The questionnaire included a set of questions that can help you determine the level of interest in a physical education lesson, define the motives for exercises with physical exercises, and differentiate the attitude of adolescents towards forms of physical activity. Research Results.The results of the study showed that the level of interest in physical education and sports in adolescents is low. Only 9,8–19,5% of girls and 23,2–31,7% of boys have a high level of interest in motor activity. With age, students tend to reduce their interest in systematic physical activity. At the same time, the analysis of the results of the questionnaire revealed the following main reasons for physical education for adolescents: the ability to improve their health, have a good body structure, increase physical fitness, master the technique of physical exercise and get good grades. At the same time, these questionnaires show that only 14,6–22,3% of girls and 17,3–31,2% of boys perform physical exercises 3–4 times a week. Most students limit their motor activity to only compulsory physical education lessons and judging by respondents’ answers, they fill in free time with activities that have nothing to do with active leisure and motor activity.uk_UA
dc.description.abstractВажливий і невід’ємний чинник здорового способу життя школярів –належний рівень рухової активності. Результати наукових досліджень засвідчують, що в підлітків,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,спостерігаємо зниження рухової активності. Це зумовлюєстворення здо-ров’язберігального освітнього середовища й розробки мотиваційнихзасобів залучення учнів до систематичних занять фізичними вправами. Мета дослідження–визначення рівня сформованості мотиваційно-ціннісних орієнтаційдо рухової активності в підлітків. Матеріал і методи дослідження.У дослідженівзяли участьпідлітки загальноосвітніх навчальних закладів NoNo 9, 11, 26м.Луцька.Для визначення рівня стану сформованостімотиваційно-ціннісних орієнтацій до рухової активностінами проведено анкетування. Анкета включала комплекс запитань, за допомогою яких можна установитирівень інтересу до уроку з фізичної культури, мотиви до занять фізичними вправами таставлення підлітків до форм фізичної активності. Ре-зультатидослідження. Результати дослідження засвідчили, що рівень інтересу до фізичного виховання й спорту в підлітків невисокий. Лише 9,8–19,5 % дівчат і 23,2–31,7 % хлопців мають високий рівень інтересу до рухової активності. Із віком у школярів простежуємо тенденцію до зниження інтересу до систематичних занять фізичними вправами. Водночас аналіз результатів анкетування виявив такі основні мотиви занять фізичною культурою для підлітків: можливість поліпшити стан здоров’я, мати гарну будову тіла, підвищити фізичну підготовленість, оволодіти технікою фізичних вправ й отримати добрі оцінки. І водночас дані анкетування демонструють, що 3–4рази на тиждень виконують фізичні вправи лише 14,6–22,3 % дівчат і 17,3–31,2 % хлопців. Більшість учнів обмежують свою рухову активність лише обов’язковими уроками фізичної культури та, судячи з відповідей респондентів, вільний час заповнюють діяльністю, яка не має нічого спільного з активним дозвіллям і руховою активністю.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherжурнал Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українкиuk_UA
dc.subjectрухова активність, інтерес, мотивація, формифізичної активності, підліткиuk_UA
dc.subjectmotor activity, interest, motivation, forms of physical activity, adolescentsuk_UA
dc.titleРухова активність у структурі мотиваційно-ціннісних орієнтацій підлітківuk_UA
dc.title.alternativeMotor Activity in the Structure of the Motivational-Value Orientations of Adolescentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу