Показати скорочений опис матеріалу
Професійна культура майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів: сутнісно-компонентний аналіз.
dc.contributor.author | Федірчик, Тетяна | |
dc.contributor.author | Бражанюк, Андрей | |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T20:24:30Z | |
dc.date.available | 2021-11-24T20:24:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Федірчик, Т., Бражанюк, А. (2020). Професійна культура майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів: сутнісно-компонентний аналіз. Інноваційна педагогіка. Одеса. Вип. 22. Т. 4. 169–171. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-5491 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2478 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі їхньої фахової підготовки в системі вищої освіти. Авторами публікації обґрунтовано сутність професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів і її значення для ефективної реалізації професійних функцій. Установлено, що сформованість професійної культури студентів спеціальності «Фізична терапія та ерготерапія» є результатом їхньої фахової підготовки, що має визначений зміст, форми й методи навчальної діяльності. Доведено, що формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів є процесом цілеспрямованим, що передбачає вплив на особистість студента. Означений вплив здійснюється інтегровано через мотиваційну, когнітивну, діяльнісну сфери майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії. Обґрунтовано, що професійну культуру майбутніх фахівців фізичної терапії та ерготерапії можна розглядати як сукупність професійних та особистісних цінностей студента, його спрямованості на майбутню професію, фахової компетентності (знання й уміння) і професійно значущих якостей, що комплексно забезпечують ефективне здійснення фахової діяльності через реалізацію професійних функцій. Виокремлено структурні компоненти професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів. До них зараховано ціннісно-мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, особистісний та оцінювально-рефлексивний. Проаналізовано зміст кожного компонента професійної культури. Ціннісно-мотиваційний компонент включає мотиви студентів до оволодіння професійною культурою, спрямованість на майбутню професію та їх цінності. Когнітивно-діяльнісний компонент охоплює систему фахових знань і вмінь для реалізації професійних функцій. Особистісний компонент передбачає наявність професійно значущих якостей як фахівця. Рефлексивний компонент включає здатність до оцінювання й самооцінювання власної професійної діяльності. Представлено взаємозв’язок між компонентами професійної культури та їх вплив на ефективну реалізацію професійної діяльності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | фізичний терапевт та ерготерапевт | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна культура | uk_UA |
dc.subject | структурні компоненти професійної культури | uk_UA |
dc.title | Професійна культура майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів: сутнісно-компонентний аналіз. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету