Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТернавська, Тетяна
dc.contributor.authorЖурат, Юлія
dc.date.accessioned2021-11-25T11:37:29Z
dc.date.available2021-11-25T11:37:29Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2553
dc.description.abstractтаття присвячена дослідженню стану та перспектив подолання педагогічної занедбаності вихованців спеціального закладу. Теоретично проаналізовано поняття педагогічної занедбаності, виховання та перевиховання. Розкрито ступені та критерії педагогічної занедбаності. Представлено аналіз проведеного експериментального дослідження пізнавальної здатності як основного критерію педагогічної занедбаності вихованців спеціального закладу освіти. У процесі дослідження застосовано наступні методи: теоретичні методи дослідження, які базуються на аналізі наукової та методичної літератури з проблем подолання педагогічної занедбаності вихованців спеціальних закладів; емпіричні методи дослідження, які ґрунтуються на проведенні анкетного опитування вихованців, їх батьків, із застосуванням аналізу статистичних даних.uk_UA
dc.publisherМіжнародний науковий журнал «Грааль науки»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;4
dc.subjectпедагогічна занедбаність, виховання, перевиховання, корекційно-виховна робота, пізнавальна здатність.uk_UA
dc.titleРеалії стану та перспектив подолання педагогічної занедбаності вихованців спеціального закладу освітиuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу