Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБигар, Ганна
dc.contributor.authorЧуньківська, Іванна
dc.date.accessioned2021-11-25T14:57:35Z
dc.date.available2021-11-25T14:57:35Z
dc.date.issued2021-05-20
dc.identifier.citationБигар Ганна, Чуньківська Іванна. Застосування здоров’язберігаючих технологій у Новій українській школі. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2 (25): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 трав. 2021 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С.9-13.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2582
dc.description.abstractВ статті йде мова про те, що найбільше навантаження дитина відчуває на уроках. Від того, як відбувається навчання, істотно залежить і стан здоров’я дітей. Загальновідомо, що саме труднощі у навчанні часто є головними причинами психологічного дискомфорту, підвищення рівня тривожності дітей, що призводять до зниження адаптивних можливостей організму, а, отже, зниження якості здоров’я. Тому здоров’я дітей віднесено до пріоритетних напрямів соціальної політики в галузі освіти.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університетuk_UA
dc.subjectздоров‘язбережувальні технології, здоров‘я, Нова українська школаuk_UA
dc.titleЗастосування здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу