Показати скорочений опис матеріалу
Застосування здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школі
dc.contributor.author | Бигар, Ганна | |
dc.contributor.author | Чуньківська, Іванна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T14:57:35Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T14:57:35Z | |
dc.date.issued | 2021-05-20 | |
dc.identifier.citation | Бигар Ганна, Чуньківська Іванна. Застосування здоров’язберігаючих технологій у Новій українській школі. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2 (25): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 трав. 2021 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С.9-13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2582 | |
dc.description.abstract | В статті йде мова про те, що найбільше навантаження дитина відчуває на уроках. Від того, як відбувається навчання, істотно залежить і стан здоров’я дітей. Загальновідомо, що саме труднощі у навчанні часто є головними причинами психологічного дискомфорту, підвищення рівня тривожності дітей, що призводять до зниження адаптивних можливостей організму, а, отже, зниження якості здоров’я. Тому здоров’я дітей віднесено до пріоритетних напрямів соціальної політики в галузі освіти. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет | uk_UA |
dc.subject | здоров‘язбережувальні технології, здоров‘я, Нова українська школа | uk_UA |
dc.title | Застосування здоров’язберігаючих освітніх технологій в Новій українській школі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету