Show simple item record

dc.contributor.authorБогданюк, Василь
dc.contributor.authorБогданюк, Антоніна
dc.date.accessioned2021-11-25T16:12:04Z
dc.date.available2021-11-25T16:12:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationБогданюк Василь, Богданюк Антоніна. Соціально-педагогічні та психологічні проблеми булінгу в освітньому середовищі. Фізична культура і спорт: досвід та перспективи : матер. 3-ої Міжнар. наук.-практ. конференції (8-9 квітня 2021 р., м. Чернівці) / за ред. Я. Б. Зорія. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2021. С. 100-102uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2590
dc.description.abstractСеред сучасної учнівської молоді останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів та зневажання у взаємостосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. За своєю сутністю зневажання – це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) учень (або учні) систематично переслідує іншого (слабкого, аутсайдера). Ситуація зневажання не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших однокласників, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі стосунки отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого впродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціально- педагогічною та психологічною проблемою [1].uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічні та психологічні проблеми булінгу в освітньому середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record