Показати скорочений опис матеріалу
Соціально-педагогічні та психологічні проблеми булінгу в освітньому середовищі
dc.contributor.author | Богданюк, Василь | |
dc.contributor.author | Богданюк, Антоніна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T16:12:04Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T16:12:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Богданюк Василь, Богданюк Антоніна. Соціально-педагогічні та психологічні проблеми булінгу в освітньому середовищі. Фізична культура і спорт: досвід та перспективи : матер. 3-ої Міжнар. наук.-практ. конференції (8-9 квітня 2021 р., м. Чернівці) / за ред. Я. Б. Зорія. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2021. С. 100-102 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2590 | |
dc.description.abstract | Серед сучасної учнівської молоді останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів та зневажання у взаємостосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. За своєю сутністю зневажання – це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) учень (або учні) систематично переслідує іншого (слабкого, аутсайдера). Ситуація зневажання не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших однокласників, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі стосунки отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого впродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціально- педагогічною та психологічною проблемою [1]. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічні та психологічні проблеми булінгу в освітньому середовищі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету