Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЩотка, Оксана
dc.contributor.authorАндрєєва, Ярослава
dc.date.accessioned2021-11-26T10:47:04Z
dc.date.available2021-11-26T10:47:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationICV 2019: 75.25uk_UA
dc.identifier.issn2411 – 3190
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2645
dc.description.abstractГумор як елемент організаційної системи є порівняно мало вивченим у психології. Водночас саме гумор є одним з важливим організаційних ресурсів, уміле використання якого може стати у пригоді менеджменту організацій у стресоподоланні та забезпеченні психологічного благополуччя персоналу, Мета дослідження: з’ясувати продуктивність стилів гумору персоналу освітніх організацій, а також розкрити умови оптимізації менеджменту гумору в організаціях освіти. Методи дослідження. Авторська анкета «Стреси в діяльності та спілкуванні освітянина», психодіагностичні опитувальники: «Методика рівня та типу почуття гумору» (І.С. Домбровська), «Самооцінка стійкості до стресу», «Копінг-поведінка в стресових ситуаціях» (Є.Хайм), «Тест життєстійкості» (Мадді), контент-аналіз візуального гумористичного контенту освітянських сайтів та груп у соціальній мережі Facebook. Для статистичної обробки даних було застосовано кореляційний аналіз методом Спірмена. Результати дослідження. Встановлено помірний взаємозв’язок між стилем створення гумору, спрямованого на інших, та копінгом, спрямованим на вирішення завдань. Це дозволяє визначати стиль гумору зі спрямованістю на інших як продуктивний. Гумор, спрямований на себе, з відтінком самознецінення, та здатність пасивно сприймати гумор виявились не пов’язаними із можливістю опанування стресом. З’ясовано, що для стресоподолання персонал застосовує переважно непродуктивні стилі гумору. Висновки. Отримані дані дозволяють говорити про можливість підготовки менеджера до свідомого застосування гумористичних інтеракцій для редукції робочого стресу у персоналу з врахуванням відмінностей у продуктивності типів гумору.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОрганізаційна психологія. Економічна психологія.uk_UA
dc.subjectгумор, гумористична інтеракція, стилі гумору, спрямованість гумору, менеджмент гуморуuk_UA
dc.titleМожливості та обмеження використання гумору персоналом освітніх організацій для опанування робочим стресом.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу