Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.date.accessioned2021-11-26T19:35:43Z
dc.date.available2021-11-26T19:35:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГордійчук О.Є. Організація вчителем інклюзивного класу індивідуалізованого освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами. Фахова підготовка вчителя початкової школи в умовах Нової української школи : колективна монографія / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими, О.В. Ковальчук, С.З. Романюк. Київ : Міленіум, 2021. 248 с. С.70-79.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-8063-74-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2712
dc.description.abstractАвтором статті окреслено теоретичні аспекти організації вчителем початкової школи індивідуалізованого освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу. Наукова публікація прислужиться, як учителям початкової школи, так і студентам, які матимуть змогу працювати з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво «МІЛЕНІУМ»uk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчання та вихованняuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.titleОрганізація вчителем інклюзивного класу індивідуалізованого освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу