dc.contributor.author | Гордійчук, Мар'яна | |
dc.contributor.author | Колтунович, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-27T20:30:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-27T20:30:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гордійчук М., Колтунович Т. Методика активізації пізнавальної діяльності у контексті проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2019. Вип. 26(2). С. 224-231. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(2)__41 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-9763 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2730 | |
dc.description | DOI: 10.32626/2309-9763.2019–26–2.224-231 | uk_UA |
dc.description.abstract | У класичній і сучасній лінгводидактичній науці рівень мовлення вважається одним із основних показників розумового розвитку дитини, проте в сучасній методиці особливості усвідомлення дошкільниками мовної дійсності, зокрема потенційні можливості їхнього мовленнєвого розвитку на кожному віковому етапі, вивчено недостатньо. Дослідження зазначеної проблеми, без сумніву, важливе як для загального мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку, так і для їхньої підготовки до систематичного навчання в школі. У процесі оволодіння дітьми дошкільного віку навичками зв’язного мовлення важливу роль відіграє практичне засвоєння ними граматики та
вміння оперувати словами, що належать до певного лексико-граматичного розряду відповідно до завдань комунікації | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | мовленнєвий розвиток дошкільника | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід художньої діяльності дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | спільна змістова діяльність | uk_UA |
dc.subject | словесна творчість дошкільника | uk_UA |
dc.title | Методика активізації пізнавальної діяльності у контексті проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |