Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Мар'яна
dc.contributor.authorКолтунович, Тетяна
dc.date.accessioned2021-11-27T20:30:08Z
dc.date.available2021-11-27T20:30:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationГордійчук М., Колтунович Т. Методика активізації пізнавальної діяльності у контексті проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2019. Вип. 26(2). С. 224-231. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(2)__41uk_UA
dc.identifier.issn2309-9763
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2730
dc.descriptionDOI: 10.32626/2309-9763.2019–26–2.224-231uk_UA
dc.description.abstractУ класичній і сучасній лінгводидактичній науці рівень мовлення вважається одним із основних показників розумового розвитку дитини, проте в сучасній методиці особливості усвідомлення дошкільниками мовної дійсності, зокрема потенційні можливості їхнього мовленнєвого розвитку на кожному віковому етапі, вивчено недостатньо. Дослідження зазначеної проблеми, без сумніву, важливе як для загального мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку, так і для їхньої підготовки до систематичного навчання в школі. У процесі оволодіння дітьми дошкільного віку навичками зв’язного мовлення важливу роль відіграє практичне засвоєння ними граматики та вміння оперувати словами, що належать до певного лексико-граматичного розряду відповідно до завдань комунікаціїuk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвиток дошкільникаuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровід художньої діяльності дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectспільна змістова діяльністьuk_UA
dc.subjectсловесна творчість дошкільникаuk_UA
dc.titleМетодика активізації пізнавальної діяльності у контексті проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу