dc.contributor.author | Пірен, Марія | |
dc.contributor.author | Petroye, Olha | |
dc.contributor.author | Іванчук, Марія | |
dc.date.accessioned | 2021-11-28T19:25:50Z | |
dc.date.available | 2021-11-28T19:25:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пірен М.І., Петроє О.М., Іванчук М.Г. Роль освіти як чинника мотивації громадян на єдність, толерантність і мир в управлінській культурі проблемного світу. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія «Державне управління». 2020. № 4 (99). С.21-27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2770 | |
dc.description.abstract | У статті по-новому, з позицій сьогодення розкрито роль освіти в контексті мотивації громадян на інноваційне мислення щодо розв’язання проблем кризовості в суспільстві, проблемності стосунків у процесі міжособистісної взаємодії, праці, формування довіри, поваги до політиків, культурно-освітнього діалогу між громадянами та політиками з метою досягнення порозуміння та впровадження демократичних змін. З нових позицій осмислено роль громадянської освіти, що спрямована на формування громадянина як суб’єкта політики, який повинен долучатися до її творення та реалізації, а також виділено ідею щодо гуманізації людського суспільства шляхом духовності та просвітницької роботи освітян у суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | громадяни | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | єдність | uk_UA |
dc.subject | громадянська освіта | uk_UA |
dc.subject | кризовість | uk_UA |
dc.subject | громадянська компетентність | uk_UA |
dc.title | Роль освіти як чинника мотивації громадян на єдність, толерантність і мир в управлінській культурі проблемного світу | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |