Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПірен, Марія
dc.contributor.authorPetroye, Olha
dc.contributor.authorІванчук, Марія
dc.date.accessioned2021-11-28T19:25:50Z
dc.date.available2021-11-28T19:25:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПірен М.І., Петроє О.М., Іванчук М.Г. Роль освіти як чинника мотивації громадян на єдність, толерантність і мир в управлінській культурі проблемного світу. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія «Державне управління». 2020. № 4 (99). С.21-27.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2770
dc.description.abstractУ статті по-новому, з позицій сьогодення розкрито роль освіти в контексті мотивації громадян на інноваційне мислення щодо розв’язання проблем кризовості в суспільстві, проблемності стосунків у процесі міжособистісної взаємодії, праці, формування довіри, поваги до політиків, культурно-освітнього діалогу між громадянами та політиками з метою досягнення порозуміння та впровадження демократичних змін. З нових позицій осмислено роль громадянської освіти, що спрямована на формування громадянина як суб’єкта політики, який повинен долучатися до її творення та реалізації, а також виділено ідею щодо гуманізації людського суспільства шляхом духовності та просвітницької роботи освітян у суспільстві.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectгромадяниuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectєдністьuk_UA
dc.subjectгромадянська освітаuk_UA
dc.subjectкризовістьuk_UA
dc.subjectгромадянська компетентністьuk_UA
dc.titleРоль освіти як чинника мотивації громадян на єдність, толерантність і мир в управлінській культурі проблемного світуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу