dc.contributor.author | Олійник, Роксоляна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T14:44:01Z | |
dc.date.available | 2021-11-29T14:44:01Z | |
dc.date.issued | 2021-03 | |
dc.identifier.citation | Олійник Р. Використання елементів методики М. Монтессорі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО. Science 2021: research and innovation. Abstracts of XVII International Scientific and Practical Conference (USA, Philadelphia, 29-30 march 2021). USA, Philadelphia: Primedia E-launch LLC, 2021. P. 135-140. URL: https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/%D0%A1%D0%A8%D0%90_%D0%A4%D1%96%D0%BB_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82.pdf | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2817 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретичному аналізу використання елементів методики М. Монтессорі при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Науковці визначають сутність поняття інклюзії, дітей з особливими освітніми потребами, методики Монтессорі, провідною ідею якої є твердження «Допоможи мені це зробити самому». Проаналізовано основні
принципи та завдання роботи, які лежать в основі даної методики в умовах закладу дошкільної освіти, а також визначено
важливість дотримання і практичної реалізації принципу індивідуалізації при організації навчально-виховного процесу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.publisher | Primedia E-launch LLC | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UA |
dc.title | Використання елементів методики М. Монтессорі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |