Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОлійник, Роксоляна Василівна
dc.date.accessioned2021-11-29T14:44:01Z
dc.date.available2021-11-29T14:44:01Z
dc.date.issued2021-03
dc.identifier.citationОлійник Р. Використання елементів методики М. Монтессорі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО. Science 2021: research and innovation. Abstracts of XVII International Scientific and Practical Conference (USA, Philadelphia, 29-30 march 2021). USA, Philadelphia: Primedia E-launch LLC, 2021. P. 135-140. URL: https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/%D0%A1%D0%A8%D0%90_%D0%A4%D1%96%D0%BB_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2817
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному аналізу використання елементів методики М. Монтессорі при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Науковці визначають сутність поняття інклюзії, дітей з особливими освітніми потребами, методики Монтессорі, провідною ідею якої є твердження «Допоможи мені це зробити самому». Проаналізовано основні принципи та завдання роботи, які лежать в основі даної методики в умовах закладу дошкільної освіти, а також визначено важливість дотримання і практичної реалізації принципу індивідуалізації при організації навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.publisherPrimedia E-launch LLCuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UA
dc.titleВикористання елементів методики М. Монтессорі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу