Show simple item record

dc.contributor.authorKozhokar, Maryna
dc.contributor.authorПалагнюк, Тарас Васильович
dc.contributor.authorГалан, Ярослав Петрович
dc.contributor.authorВаскан, Іван Георгійович
dc.date.accessioned2021-07-15T10:19:24Z
dc.date.available2021-07-15T10:19:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКожокар М.В., Галан Я.П., Палагнюк Т.В., Васкан І.Г. (2020). Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія і методика професійної освіти. Випуск 22. Т. 4. С. 135-138.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/291
dc.description.abstractШвидкі зміни в усіх сферах життя сучасного суспільства, активний розвиток новітніх технологій зумовлюють підвищення уваги до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Значні реформи у вищій освіті, зокрема на рівні функціонування професійної освіти, висувають вимоги і до виховання нового покоління, підготовки висококваліфікованих спеціалістів, актуалізують проблеми підвищення якості професійної підготовки через опанування знань, умінь і навичок обраної професії. Населення України надзвичайно освічене, у загальному рейтингу ми на четвертому місці у світі за кількістю громадян, які мають вищу освіту. Однак за якістю підготовки персоналу в компаніях і організаціях ми 94-ті, а 80% громадян узагалі не використовують свої дипломи за призначенням. Роботодавці скаржаться, що навіть магістри виявляються не готовими до роботи, а тому студентську молодь доводиться перенавчати. Термін «дуальна система» як педагогічний термін був уведений в середині 1960-х років у Німеччині – як нова, більш гнучка форма організації професійного навчання. Як показує практичний досвід, поряд з отриманими студентами знаннями, уміннями та навичками, у формуванні майбутнього педагога саме рівень підготовки до професійної діяльності є важливим складником його характеристики. Отже, результатом роботи закладу освіти в теперішніх умовах має стати переорієнтація освітнього процесу на формування у студентів компетентностей, які відіграють важливу роль у розв’язанні фахових завдань. Усунення недоліків під час професійної підготовки студентів за використання традиційних форм і методів навчання вбачаємо у впровадженні дуальної форми навчання в освітній процес закладів вищої освіти, яка дозволить подолати розрив між теорією і практикою. Саме в такому контексті вбачаємо професійну підготовку майбутніх фахівців, де б теоретична частина їх підготовки проходила в освітньому закладі, а практична – на робочому місці.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectПрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectВища освітаuk_UA
dc.subjectСтудентська молодьuk_UA
dc.subjectДуальна освітаuk_UA
dc.subjectФормиuk_UA
dc.titleЗміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record