dc.contributor.author | Kivernik, Alexandr | |
dc.contributor.author | Слобожанінов, Павло Андрійович | |
dc.contributor.author | Палійчук, Юрій Іванович | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T10:51:54Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T10:51:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Палійчук Ю.І., Слобожанінов П.А., Ківерник О.В. (2020). Застосування здоров’язбережувальних технологій під час формування культури здоров’я майбутніх лікарів. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія і методика професійної освіти. Випуск 22. Т. 4. С. 159-162. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/293 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування культури здоров’я як складової частини професійної підготовки майбутніх лікарів засобами здоров’язбережувальних технологій. Зокрема, уточнено сутність змісту і структуру культури здоров’я майбутніх лікарів, критерії, показники та рівні її сформованості. Визначено особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у процесі фізичного виховання й оптимальні здоров’язбережувальні технології. Велике значення у формуванні культури здоров’я належить дисципліні «Фізичне виховання», завданнями якої є забезпечення різнобічної фізичної підготовки та гармонійного фізичного розвитку особистості студента, здобуття ним необхідного багажу знань, умінь, навичок і практичних дій у напрямі збереження та зміцнення власного здоров’я й уміння передавати цей досвід іншим людям. Лише за умови успішного вирішення цих завдань можна сподіватися на досягнення кінцевої мети – сформованості культури здоров’я майбутніх лікарів. Шляхом узагальнення результатів наукових пошуків конкретизовано особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у процесі фізичного виховання, а саме: необхідність починати формувати їхню культуру здоров’я вже з перших днів навчання у вищому медичному навчальному закладі; необхідність вироблення стійкої звички студентів до систематичної та наполегливої праці в напрямі збереження здоров’я, постійного фізичного розвитку й удосконалення; недооцінку викладачами та студентами дієвості самостійних занять із фізичної підготовки; зв’язок фізичного виховання з майбутньою професійною діяльністю; необхідність удосконалення механізмів ефективної адаптації студентів до майбутньої професійної діяльності; те, що професійна діяльність сучасного лікаря вимагає особливого виду рухових дій, умінь і навичок; необхідність удосконалення точності рухів і координації м’язів рук та кистей. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Здоровʼя | uk_UA |
dc.subject | Культура здоров’я | uk_UA |
dc.subject | Здоров’язбережувальні технології | uk_UA |
dc.subject | Майбутні лікарі | uk_UA |
dc.subject | Фізичне виховання | uk_UA |
dc.title | Застосування здоров’язбережувальних технологій під час формування культури здоров’я майбутніх лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |