Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKivernik, Alexandr
dc.contributor.authorСлобожанінов, Павло Андрійович
dc.contributor.authorПалійчук, Юрій Іванович
dc.date.accessioned2021-07-15T10:51:54Z
dc.date.available2021-07-15T10:51:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПалійчук Ю.І., Слобожанінов П.А., Ківерник О.В. (2020). Застосування здоров’язбережувальних технологій під час формування культури здоров’я майбутніх лікарів. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія і методика професійної освіти. Випуск 22. Т. 4. С. 159-162.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/293
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування культури здоров’я як складової частини професійної підготовки майбутніх лікарів засобами здоров’язбережувальних технологій. Зокрема, уточнено сутність змісту і структуру культури здоров’я майбутніх лікарів, критерії, показники та рівні її сформованості. Визначено особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у процесі фізичного виховання й оптимальні здоров’язбережувальні технології. Велике значення у формуванні культури здоров’я належить дисципліні «Фізичне виховання», завданнями якої є забезпечення різнобічної фізичної підготовки та гармонійного фізичного розвитку особистості студента, здобуття ним необхідного багажу знань, умінь, навичок і практичних дій у напрямі збереження та зміцнення власного здоров’я й уміння передавати цей досвід іншим людям. Лише за умови успішного вирішення цих завдань можна сподіватися на досягнення кінцевої мети – сформованості культури здоров’я майбутніх лікарів. Шляхом узагальнення результатів наукових пошуків конкретизовано особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у процесі фізичного виховання, а саме: необхідність починати формувати їхню культуру здоров’я вже з перших днів навчання у вищому медичному навчальному закладі; необхідність вироблення стійкої звички студентів до систематичної та наполегливої праці в напрямі збереження здоров’я, постійного фізичного розвитку й удосконалення; недооцінку викладачами та студентами дієвості самостійних занять із фізичної підготовки; зв’язок фізичного виховання з майбутньою професійною діяльністю; необхідність удосконалення механізмів ефективної адаптації студентів до майбутньої професійної діяльності; те, що професійна діяльність сучасного лікаря вимагає особливого виду рухових дій, умінь і навичок; необхідність удосконалення точності рухів і координації м’язів рук та кистей.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectЗдоровʼяuk_UA
dc.subjectКультура здоров’яuk_UA
dc.subjectЗдоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectМайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectФізичне вихованняuk_UA
dc.titleЗастосування здоров’язбережувальних технологій під час формування культури здоров’я майбутніх лікарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу