Show simple item record

dc.contributor.authorKozhokar, Maryna
dc.contributor.authorГалан, Ярослав Петрович
dc.date.accessioned2021-07-15T11:00:41Z
dc.date.available2021-07-15T11:00:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКожокар М.В., Галан Я.В. (2020). Олімпійська освіта як стрижень реалізації методів, форм і засобів патріотичного виховання у новій українській школі. «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» / Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика». Випуск № 27. Том 2. С. 300-304.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855 (Print)
dc.identifier.issn2308-4863 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/294
dc.description.abstractЗдорова дитина – це основна ціль найближчого майбутнього будь-якої країни. Тому патріотичне виховання молодого покоління – одне з основних завдань сучасного суспільства. Сьогодні наявна необхідність в інноваційних методах щодо патріотичного виховання молодого покоління. Основні державні документи в Україні стимулюють фахівців до пошуку нових шляхів інтелектуального розвитку дітей, розкриття механізмів їхньої розумової здатності свідомо та самостійно оперувати в житті знаннями, уміннями та навичками. Згідно з Державною національною програмою «Освіта» («Україна ХХІ століття»), патріотичне виховання спрямовано на формування і розвиток особистості, яка матиме якості громадянина – патріота Батьківщини й успішного виконавця цивільних обов’язків у мирний і воєнний час. Впровадження олімпійської освіти в освітній процес навчальних закладів різних рівнів має стати ефективним засобом підвищення мотивації дітей до навчання, занять фізичною культурою і спортом, покращить їхні пізнавальні здібності, оптимізує розвиток рухових якостей, забезпечить морально-вольове та патріотичне виховання. Адже олімпійська освіта слугує могутнім засобом вирішення стратегічних завдань державного рівня, важливим компонентом гуманістичного виховання особистості, спрямованого на формування в молодого покоління українців фізичного і морального здоров’я, навичок здорового способу життя, залучення їх до занять фізичною культурою та спортом. Якщо розглянути олімпійську освіту як рух до ідеалу, то можна зробити припущення, що олімпійська освіта і виховання організовують цей рух, на основі якого будується виховна система в закладах освіти. У закладах середньої освіти нової української школи завдяки створенню в них гуманістичних виховних систем велика увага приділяється підвищенню виховного потенціалу, необхідності створення реальних стимулів, що спонукатимуть школярів не тільки визнавати самовдосконалення, а й дійсно орієнтуватися на нього у своїй поведінці. Саме такий підхід використовується в деяких програмах олімпійської освіти, які реалізуються в різних освітніх закладах України.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectПатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectОлімпійська освітаuk_UA
dc.subjectШколаuk_UA
dc.subjectОсвітній процесuk_UA
dc.subjectМолоде поколінняuk_UA
dc.titleОлімпійська освіта як стрижень реалізації методів, форм і засобів патріотичного виховання у новій українській школі.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record