Показати скорочений опис матеріалу
Моделювання тренувального процесу кваліфікованих волейболістів у річному макроциклі в умовах закладу вищої освіти
dc.contributor.author | Pervukhina, Svitlana | |
dc.contributor.author | Петричук, Петро | |
dc.contributor.author | Прекурат, Олег Томович | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T12:29:53Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T12:29:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Прекурат О.Т., Петричук П.А., Первухіна С.М. (2020). Моделювання тренувального процесу кваліфікованих волейболістів у річному макроциклі в умовах закладу вищої освіти. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія та методика навчання (з галузей знань). Випуск 22. Т. 4. С. 61-64.. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/300 | |
dc.description.abstract | Важлива умова в сучасному волейболі – не лише зростання інтенсивності гри, а й ефективно організований річний цикл тренувального процесу. Постійне підвищення вимог до рівня спортивної майстерності волейболістів змушує тренерів до пошуку способів підвищення ефективності навчально-тренувального процесу, особливо в умовах навчання в закладах вищої освіти. Одним із перспективних напрямів удосконалення системи спортивної підготовки кваліфікованих волейболістів є використання різноманітних форм організації занять із волейболу, що сприяє результативності змагальної діяльності, як окремим спортсменом, так і командою загалом. Важливим чинником підвищення результативності змагальної діяльності є спортивне вдосконалення студентських команд із волейболу, яке може бути істотно поліпшено на основі створення та застосування комплексної методики управління їх підготовкою, що включає: діагностування й урахування рівня розвитку фізичних якостей; визначення вмісту етапів і циклів фізичної підготовки студентів, а також засобів цієї підготовки; вибір адекватних обсягу, інтенсивності та розподілу тренувального навантаження для досягнення цільових результатів у спеціальній підготовленості. У статті розглядаються теоретикометодичні основи теорії періодизації спортивного тренування, особливості побудови річної підготовки у волейболі, розкриті особливості тренувального процесу волейболістів в умовах закладу вищої освіти. Досліджено застосування раціональних форм планування тренувальних навантажень у структурах річної та багаторічної підготовки спортсменів волейболістів в умовах навчання у закладі вищої освіти. Передбачається, що отримані результати про фізичну підготовленість студентів волейболістів можуть бути використані як критерії для подальшого ефективного планування тренувального процесу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Спортивні ігри | uk_UA |
dc.subject | Волейбол | uk_UA |
dc.subject | Періодизація | uk_UA |
dc.subject | Тренувальний процес | uk_UA |
dc.subject | Моделювання | uk_UA |
dc.subject | Вдосконалення | uk_UA |
dc.title | Моделювання тренувального процесу кваліфікованих волейболістів у річному макроциклі в умовах закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету