Теоретичні засади освітнього процесу у вищій школі
Date
2020Author
Слухенська, Р.В.
Pervukhina, Svitlana
Єрохова, А.А.
Медвідь, Анжела Миколаївна
Metadata
Show full item recordAbstract
Натепер у педагогічний лексикон міцно ввійшло поняття педагогічної технології, від вибору якої значною мірою залежить ефективність дидактичного процесу. Впровадження педагогічних технологій у практику освітньої системи потрібно для упорядкування навчального процесу й постановки чітких цілей і визначення шляхів їх досягнення, тобто для управління процесом навчання. У статті розглядається теоретичне осмислення педагогічної моделі вищих освітніх закладів України. Освітній процес у вищій школі здійснюється через конкретні форми його організації, реалізація яких сприяє опануванню
науковою інформацією, формуванню науково-дослідних, виховних і педагогічних умінь і навичок, а також
становленню особистості майбутнього професіонала. Підготовка фахівця з вищою освітою передбачає виховання, професійну освіту й навчання. Результатом функціонування педагогічного процесу у вищому навчальному закладі як системи загалом є професійні знання, уміння та навички майбутнього фахівця та його готовність до виконання професійної діяльності. Конструювання педагогічного процесу у вищому навчальному закладі передбачає виокремлення та реалізацію основних його етапів. Кожна з форм організації освітнього процесу в вузі виконує певну роль.