dc.contributor.author | Слухенська, Р.В. | |
dc.contributor.author | Pervukhina, Svitlana | |
dc.contributor.author | Єрохова, А.А. | |
dc.contributor.author | Медвідь, Анжела Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T12:49:20Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T12:49:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Слухенська Р. В., Медвідь А. М., Первухіна С. М., Ерохова А. (2020). Теоретичні засади освітнього процесу у вищій школі. Науково фахове видання «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». Вип. 69. Том 3.С. 115-119. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/301 | |
dc.description.abstract | Натепер у педагогічний лексикон міцно ввійшло поняття педагогічної технології, від вибору якої значною мірою залежить ефективність дидактичного процесу. Впровадження педагогічних технологій у практику освітньої системи потрібно для упорядкування навчального процесу й постановки чітких цілей і визначення шляхів їх досягнення, тобто для управління процесом навчання. У статті розглядається теоретичне осмислення педагогічної моделі вищих освітніх закладів України. Освітній процес у вищій школі здійснюється через конкретні форми його організації, реалізація яких сприяє опануванню
науковою інформацією, формуванню науково-дослідних, виховних і педагогічних умінь і навичок, а також
становленню особистості майбутнього професіонала. Підготовка фахівця з вищою освітою передбачає виховання, професійну освіту й навчання. Результатом функціонування педагогічного процесу у вищому навчальному закладі як системи загалом є професійні знання, уміння та навички майбутнього фахівця та його готовність до виконання професійної діяльності. Конструювання педагогічного процесу у вищому навчальному закладі передбачає виокремлення та реалізацію основних його етапів. Кожна з форм організації освітнього процесу в вузі виконує певну роль. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Педагогіка | uk_UA |
dc.subject | Освітній процес | uk_UA |
dc.subject | Педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | Навчальна робота | uk_UA |
dc.subject | Виховна робота | uk_UA |
dc.subject | Дослідницька робота | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади освітнього процесу у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |