Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСлухенська, Р.В.
dc.contributor.authorPervukhina, Svitlana
dc.contributor.authorЄрохова, А.А.
dc.contributor.authorМедвідь, Анжела Миколаївна
dc.date.accessioned2021-07-15T12:49:20Z
dc.date.available2021-07-15T12:49:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСлухенська Р. В., Медвідь А. М., Первухіна С. М., Ерохова А. (2020). Теоретичні засади освітнього процесу у вищій школі. Науково фахове видання «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». Вип. 69. Том 3.С. 115-119.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/301
dc.description.abstractНатепер у педагогічний лексикон міцно ввійшло поняття педагогічної технології, від вибору якої значною мірою залежить ефективність дидактичного процесу. Впровадження педагогічних технологій у практику освітньої системи потрібно для упорядкування навчального процесу й постановки чітких цілей і визначення шляхів їх досягнення, тобто для управління процесом навчання. У статті розглядається теоретичне осмислення педагогічної моделі вищих освітніх закладів України. Освітній процес у вищій школі здійснюється через конкретні форми його організації, реалізація яких сприяє опануванню науковою інформацією, формуванню науково-дослідних, виховних і педагогічних умінь і навичок, а також становленню особистості майбутнього професіонала. Підготовка фахівця з вищою освітою передбачає виховання, професійну освіту й навчання. Результатом функціонування педагогічного процесу у вищому навчальному закладі як системи загалом є професійні знання, уміння та навички майбутнього фахівця та його готовність до виконання професійної діяльності. Конструювання педагогічного процесу у вищому навчальному закладі передбачає виокремлення та реалізацію основних його етапів. Кожна з форм організації освітнього процесу в вузі виконує певну роль.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectПедагогікаuk_UA
dc.subjectОсвітній процесuk_UA
dc.subjectПедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectНавчальна роботаuk_UA
dc.subjectВиховна роботаuk_UA
dc.subjectДослідницька роботаuk_UA
dc.titleТеоретичні засади освітнього процесу у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу