Show simple item record

dc.contributor.authorПалагнюк, Тарас Васильович
dc.contributor.authorКурнишев, Юрій Альбертович
dc.contributor.authorГауряк, Олена Дмитрівна
dc.contributor.authorОсадець, Микола
dc.date.accessioned2021-07-15T13:45:29Z
dc.date.available2021-07-15T13:45:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПалагнюк Т.В., Курнишев Ю.А., Гауряк О.Д., Осадець М.М. (2019). Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. №18. С. 125-130.uk_UA
dc.identifier.issn2223-5752 (Print)
dc.identifier.issn2617-1759 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/303
dc.description.abstractУ теоретичному дослідженні розкрито професійну підготовку як динамічний процес, в якому реалізуються цілі освіти й формування компетенцій, застосування отриманого соціального досвіду. У цьому аспекті освіта передбачає створення цілісної системи безперервного навчання, розвитку й виховання людини, що забезпечує підготовку в різних сферах навчальної діяльності відповідно до освітніх потреб суб'єктів педагогічного процесу. У структурі готовності майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності виділяємо мотиваційний, теоретичний та практично-творчий компоненти, кожен із яких має специфічні цільові функції. Цей склад компонентів професійної готовності забезпечує її змістову базу, що визначає можливість здійснення різних видів професійно-педагогічної діяльності в повному обсязі. Проблема обґрунтування істотних характеристик готовності вчителя фізичної культури до профе¬сійної діяльності в теорії спеціальної педагогічної освіти не нова, проте відсутнє єдине її тлумачення, а в багатьох випадках - у її ототожненні з іншими категоріями, що виражає сукупність професійно- зумовлених вимог до праці й особистості вчителя, а саме: підготовленість, компетентність, кваліфікація, майстерність, умілість, професіоналізм. Практичне значення одержаних результатів дослідження визначається тим, що його теоретичні положення і висновки створюють реальні передумови для наукового забезпечення підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до реалізації цілісного педагогічного процесу виховання фізичної культури особистості учнів.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectГотовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectКомпонентиuk_UA
dc.subjectМайбутній учитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectОсобистістьuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record