Показати скорочений опис матеріалу
Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності
dc.contributor.author | Палагнюк, Тарас Васильович | |
dc.contributor.author | Курнишев, Юрій Альбертович | |
dc.contributor.author | Гауряк, Олена Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Осадець, Микола | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T13:45:29Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T13:45:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Палагнюк Т.В., Курнишев Ю.А., Гауряк О.Д., Осадець М.М. (2019). Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. №18. С. 125-130. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2223-5752 (Print) | |
dc.identifier.issn | 2617-1759 (Online) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/303 | |
dc.description.abstract | У теоретичному дослідженні розкрито професійну підготовку як динамічний процес, в якому реалізуються цілі освіти й формування компетенцій, застосування отриманого соціального досвіду. У цьому аспекті освіта передбачає створення цілісної системи безперервного навчання, розвитку й виховання людини, що забезпечує підготовку в різних сферах навчальної діяльності відповідно до освітніх потреб суб'єктів педагогічного процесу. У структурі готовності майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності виділяємо мотиваційний, теоретичний та практично-творчий компоненти, кожен із яких має специфічні цільові функції. Цей склад компонентів професійної готовності забезпечує її змістову базу, що визначає можливість здійснення різних видів професійно-педагогічної діяльності в повному обсязі. Проблема обґрунтування істотних характеристик готовності вчителя фізичної культури до профе¬сійної діяльності в теорії спеціальної педагогічної освіти не нова, проте відсутнє єдине її тлумачення, а в багатьох випадках - у її ототожненні з іншими категоріями, що виражає сукупність професійно- зумовлених вимог до праці й особистості вчителя, а саме: підготовленість, компетентність, кваліфікація, майстерність, умілість, професіоналізм. Практичне значення одержаних результатів дослідження визначається тим, що його теоретичні положення і висновки створюють реальні передумови для наукового забезпечення підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до реалізації цілісного педагогічного процесу виховання фізичної культури особистості учнів. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Готовність до професійної діяльності | uk_UA |
dc.subject | Компоненти | uk_UA |
dc.subject | Майбутній учитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | Особистість | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету