Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМиронова, Світлана
dc.contributor.authorБуйняк, Мар’яна
dc.contributor.authorПлаташ, Лариса
dc.contributor.authorГаяш, Оксана
dc.contributor.authorБарабащук, Ганна
dc.contributor.authorБлінов, Олег
dc.contributor.authorГуцуляк, Наталія
dc.contributor.authorКамбур, Андрій
dc.contributor.authorДмітрієва, Оксана
dc.contributor.authorДушкевич, Мар’яна
dc.contributor.authorКанівець, Тетяна
dc.contributor.authorКостик, Василь
dc.contributor.authorКостик, Любов
dc.contributor.authorЛісова, Олена
dc.contributor.authorЛясковська, Тетяна
dc.contributor.authorМиронова, Світлана
dc.contributor.authorМихальська, Юлія
dc.contributor.authorМихальський, Анатолій
dc.contributor.authorМолоч, Оксана
dc.contributor.authorПетренко, Тетяна
dc.contributor.authorПотапюк, Лілія
dc.contributor.authorСанжаровець, Валентина
dc.contributor.authorСкрипник, Наталія
dc.contributor.authorСушма, Анастасія
dc.contributor.authorТімкін, Іван
dc.contributor.authorФесік, Людмила
dc.contributor.authorФесун, Олена
dc.date.accessioned2021-12-09T12:04:18Z
dc.date.available2021-12-09T12:04:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСоціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні./ за ред. С.П. Миронової, Л. Б. Платаш. Чернівці: «Технодрук», 2021. 352 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8034-20-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3081
dc.description.abstractУ колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Співавтори першого розділу доводять про важливість якісної управлінської, організаційної діяльності, забезпечення психологічної безпеки. У наступних трьох розділах окрему увагу приділено технологічному аспекту інклюзії осіб порушеним зором та слухом, питанням розвитку фахового партнерства в інклюзії та особистісного потенціалу людини в умовах інклюзії. Автори презентують власне бачення потенціалу доступного середовища для осіб з особливостями психофізичного розвитку. Представлені у монографії матеріали можуть бути корисні науковцям, науково-педагогічним працівникам, здобувачам наукових ступенів, студентам закладів передвищої та вищої освіти, а також усім, хто цікавиться проблемами інклюзивної освіти.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та соціальної роботи Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка,uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівці: Технодрукuk_UA
dc.subjectінклюзивна та спеціальна форми навчанняuk_UA
dc.subjectзаклад інклюзивної освітиuk_UA
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectКохлеарна імплантаціяuk_UA
dc.subjectНейропедагогічний впливuk_UA
dc.subjectособливі потреби інклюзивного класуuk_UA
dc.subjectСоціальне середовище в інклюзивному класіuk_UA
dc.subjectБілінгвальне навчання студентівuk_UA
dc.subjectсоціальне самопочуття людей з інвалідністюuk_UA
dc.subjectРесоціалізаційні практикиuk_UA
dc.subjectвідтворення життєвого простору особистостіuk_UA
dc.titleСоціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні.uk_UA
dc.title.alternativeSocial and Educational Inclusion: History, Modernity, Prospects for Development: Collective monograph in 2 parts. Part 1. Institutional and Personal Aspects of Implementation in Ukraineuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу