Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorVenher, Yevgeniy
dc.contributor.authorCherdantseva, Iryna
dc.date.accessioned2022-01-20T11:18:56Z
dc.date.available2022-01-20T11:18:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationВенгер Є.І., Черданцева І.Г., Чоботар В.В. Основні тенденції розвитку франчайзингу в сфері торгівлі України. Науковий вісник Чернівецького університету. Збірник наук. праць. Вип. 802. Економіка. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, 2018. – С. 85-101.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3380
dc.description.abstractВизначенні показові тенденції розвитку ринку франчайзингу з врахуванням специфічних умов розвитку економіки України на основі базових методологій маркетингового дослідження та загальнодоступних результатів опитувань експертів та операторів вітчизняного ринку франчайзингу. Розглянута активність франчайзерів в основних сегментах рітейлу. Систематизована маркетингова інформація щодо сектора франчайзингу в Україні. Акцентовану увагу на чинниках, які впливають на параметри розвитку франчайзингу як пріоритетного формату розвитку роздрібних торговельних мереж в Україні. За результатами проведеного дослідження виділені чинники, які безпосередньо впливають на розвиток франчайзингу в Україні.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфраншиза, франчайзинг, франчайзингові мережі, чинники розвитку ринку, оператори ринку, торговельні точкиuk_UA
dc.titleОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В СФЕРІ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИuk_UA
dc.title.alternativeTHE MAIN TRENDS OF FRANCHISING DEVELOPMENT IN THE TRADE FIELD OF UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу