Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКрупенна, Інга Анатолівна
dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.contributor.authorРоманюк, Надія Василівна
dc.contributor.authorRomaniuk, Nadiia
dc.date.accessioned2022-01-20T12:58:27Z
dc.date.available2022-01-20T12:58:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКрупенна І.А., Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до структури вихідних чинників трансформації регіональної освітньої мережі. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницьк: Хмельницький національний університет. 2018. №6, Том.2. С.238-241uk_UA
dc.identifier.issn2307-5740
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3383
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано, що структуру та зміст чинників створення, трансформації, перетворення, оновлення регіональної освітньої мережі (РОМ) доцільно формувати на основі маркетингового підходу. Доповнюючи напрацювання дослідників регіональних освітніх мереж запропоновано перелік чинників кожного рівня зовнішнього середовища, розглянуто їх особливості. Вказано, що за маркетинговим підходом внутрішнє середовище РОМ формується основними підсистемами та елементами комплексу маркетингу.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectрегіональна освітня мережаuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовище організаціuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовище організаціїuk_UA
dc.subjectчинники середовищаuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до структури вихідних чинників трансформації регіональної освітньої мережіuk_UA
dc.title.alternativeMARKETING APPROACH TO THE STRUCTURE OF OUTPUT FACTORS OF TRANSFORMATION OF THE REGIONAL EDUCATIONAL NETWORKuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу