Show simple item record

dc.contributor.authorGavrysh, Iryna
dc.contributor.authorBudnikevich, Iryna
dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.date.accessioned2022-01-21T09:44:41Z
dc.date.available2022-01-21T09:44:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationБуднікевич І.М. Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації /І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна, І.І. Гавриш // Вісник ЧТЕІ КНТЕУ: – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. ІІІ (67). Економічні науки. – С.101-116.uk_UA
dc.identifier.issn2414-5831
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3408
dc.description.abstractРозглянуто практику впровадження, адаптації та модифікації нових послуг e системі маркетингу готельних підприємств. Обґрунтовано необхідність постійного впровадження інновацій в процесах пошуку точки диференціації на висококонкурентному ринку готельних послуг. Розглянуто підхід до класифікації форм та видів інновацій та наведені приклади їх реалізації в готельному бізнесі. Звернуто увагу на необхідність виділення піонерних, модифікуючих, адаптаційних інновацій та псевдоінновацій при розробці теоретичних та прикладних аспектів маркетингової діяльності закладів готельного бізнесу. Наведено приклади використання технологічних новацій в практиці провідних готелів, які визначають сучасність готельного закладу та його можливість конкурувати. Звернуто увагу на необхідність розробки готелями послуги, які адаптують популярні новації в соціальній сфері, формують партнерські стосунки з місцевою громадою, презентують соціальну відповідальність закладу. Окремо досліджено сучасну тенденцію в готельному бізнесі – «дружній готель» (Friendly Hotels, Pets Friendly)» з гарантованою можливістю проживання домашніх тварин. Розглянуті аргументи доцільності активного впровадження такої опції з точки зору маркетингу.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник ЧТЕІ КНТЕУuk_UA
dc.subjectмодифікаційні інноваціїuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectготельний маркетингuk_UA
dc.subjectпсевдоінноваціїuk_UA
dc.subjectадаптаційні інноваціїuk_UA
dc.subjectсоціальні інноваціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleНОВІ ПОСЛУГИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ, АДАПТАЦІЇ ТА МОДИФІКАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeNEW SERVICES IN THE MARKETING SYSTEM OF HOTEL BUSINESSES: PRACTICE OF IMPLEMENTATION, ADAPTATION AND MODIFICATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record