Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.contributor.authorFortuna, Dina
dc.date.accessioned2022-01-21T11:40:19Z
dc.date.available2022-01-21T11:40:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКрупенна І., Фортуна Д. ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В АНТИКРИЗОВІ ПРОГРАМИ ГРАВЦІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки. Вип. 63. Черкаси : ЧДТУ, 2021. C.52-59uk_UA
dc.identifier.issn2306-4420
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3419
dc.description.abstractВ статті обґрунтована важливість імплементації маркетингових інструментів в антикризові програми провідних гравців туроператорського сегменту вітчизняного туристичного ринку. Відзначено, що антикризовий маркетинг спрямований на допомогу гравцям туристичного ринку ідентифікувати перспективність ринку, розробити стратегічні напрямки та обрати тактичні інструменти виходу з кризової ситуації з найменшими втратами. Розглянуті наслідки для туристичного сектора спричинені нинішньою кризою: економічні наслідки, наслідки для засобів до існування і цілей в області сталого розвитку, наслідки для довкілля і зміни клімату, культурні наслідки. Зауважено, що нинішня криза формує безпрецедентні можливості трансформації взаємин туризму з природою, кліматом і економікою. Відмічені інноваційні стратап-проєкти, які пропонується рішення для туристичної галузі для нівелювання наслідків пандемії, адаптації до обмежень та нових вимог. Проаналізована діяльність найкрупніших туроператорів України в умовах сучасної кризи та їх взаємодії з туристичними агенціями та туристами: Анекс Тур, Join UP!, TUI Україна. Зроблено висновок, що незважаючи на складну ситуацію з пандемією, карантинні обмеження та локдауни, повторні хвилі COVID-19, обмеження для в’їзду та перебування за багатьма популярними туристичними напрямками, більшість туроператорів не згорнули маркетингову активність, а адаптувалися під реалії пандемії. Відзначено, що гравці туристичного ринку України повинні враховувати ряд чинників, які визначатимуть споживчу поведінку та підбирати адекватні маркетингові антикризові інструменти.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectантикризовий маркетингuk_UA
dc.subjectантикризові програмиuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectтуристичний секторuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectтуроператориuk_UA
dc.titleІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В АНТИКРИЗОВІ ПРОГРАМИ ГРАВЦІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУuk_UA
dc.title.alternativeIMPLEMENTATION OF MARKETING INSTRUMENTS INTO ANTI-CRISIS PROGRAMS OF PLAYERS OF THE DOMESTIC TOURIST MARKETuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу