Show simple item record

dc.contributor.authorHolod, Andrii
dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.date.accessioned2022-01-21T12:12:20Z
dc.date.available2022-01-21T12:12:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКрупенна І. А. Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів / А. П. Голод, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 45, ч. І. – Черкаси : ЧДТУ, 2017. – С. 63-68. – 101 c.uk_UA
dc.identifier.issn2306-4420
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3423
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблеми регіонального туристичного брендингу в Україні як елемента стратегії гарантування інформаційної безпеки регіону. Досліджено роль позитивного іміджу регіону у гарантуванні інформаційної безпеки туризму у ньому. Виокремлено та охарактеризовано такі проблеми формування туристичних брендів регіонів України як проблема впізнаваності бренду, проблема відображення безпечності регіону для туризму у бренді, проблема управління брендингом регіону, проблема поширення бренду на міжнародному туристичному ринку. Охарактеризовано особливості формування та обґрунтовано напрями модифікації бренду одного з провідних туристичних центрів Західного регіону України – міста Чернівці. З метою детальнішого вивчення сучасного етапу брендингу міста, виявлення його слабких і сильних сторін та оцінювання перспектив запропоновано методику експертного опитування у формі анкетування. Виокремлено основні етапи реалізації стратегії туристичного брендингу містаuk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні наукиuk_UA
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectпроблемиuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.titleІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ТА ПРОБЛЕМИ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ РЕГІОНІВuk_UA
dc.title.alternativeINFORMATION SECURITY AND ISSUES OF REGIONAL TOURISM BRANDINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record